دانستنی ها علمی روز

هر آنچه که باید درباره سلامت خود بدانید

دانستنی ها علمی روز

هر آنچه که باید درباره سلامت خود بدانید

  • ۰
  • ۰

رئیس اداره صنعت و معدن نهبندان گفت: براساس بررسی های انجام شده مهاجرت معکوس به روستاها،ویروس کرونا،خشکسالی و کمبود کاردرشهرها از عوامل افزایش جمعیت مناطق روستایی نهبندان باعث کاهش آرد در سطح روستاهای شهرستان شده است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«کمپین کمبود آرد در روستاهای نهبندان خراسان جنوبی» یکی از عناوینی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

حمید پرورده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سهمیه آرد روستاهای نهبندان بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ انجام می‌شود.

وی ادامه داد: براساس بررسی‌های انجام شده مهاجرت معکوس به روستاها، ویروس کرونا، خشکسالی و کمبود کار در شهرها از عوامل افزایش جمعیت مناطق روستایی نهبندان است که باعث کاهش آرد در سطح روستاهای شهرستان شده است. 

وی افزود: روستاهای شرقی و جنوب شرقی نهبندان دارای جمعیت مشکوکی تابعیتی هستند، لذا این امر موجب کاهش و یا کمبود آرد در روستاهای نهبندان شده است.

پرورده تاکید کرد: متاسفانه قشر عظیمی از جمعیت مناطق روستایی نهبندان در شرایط ضعف اقتصادی به سر می‌برند و تنها مصرف نان داشته و برنج از سفره آن‌ها حذف شده است.

وی تصریح کرد: مصرف زیاد نان بر سر سفره اقشار محروم و کم‌برخوردار مناطق روستایی شهرستان نیز از عوامل کمبود آرد در روستاها است.

  • ۰۰/۰۳/۰۶
  • روشنک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی